elektromos autó töltés

Elektromos autó töltőállomások – 8 lehetséges előny az üzleti életben

A fizikai üzlettel, irodával rendelkező vállalkozások számára fontos célkitűzés lehet egy ügyfelek által is használható elektromos autó töltő létrehozása. Cikkünkben kifejtjük, milyen előnyökkel járhat, ha beruház egy komolyabb rendszerbe.

1. Ügyfelek vonzása

Az elektromos autó vezetők néhány órára megállhatnak, hogy feltöltsék autójukat. Az elektromos autó-töltő telepítése a kutatások szerint segít az üzleteknek abban, hogy növeljék a látogatottságot e közönség körében.

2. Tegye fel vállalkozását a térképre

Az elektromos autó vezetők olyan alkalmazásokra támaszkodnak amelyekkel megtalálják a töltőpontokat, és ha szeretné, vállalkozására nyilvánosan hivatkozhat. Mivel sok idejük van, a töltésre beugró elektromos autó vezetők valószínűleg felfedezik az Ön üzleti kínálatát.

3. Kínáljon valamit, amit a versenytársai nem

A fizikai vásárlók nagy százaléka magával viszi az autóját. Sok elektromos autó vezető valószínűleg szeretne lehetőséget kapni arra, hogy vásárlás közben tölthessen. Ezért a töltőpontok felajánlása azt jelentheti, hogy Önt választják a konkurens vállalkozások közül. És mivel sok vállalkozás küzd az online ajánlatokkal való versenyben, egyre fontosabbá válik, hogy kiváló vásárlási élményt nyújtson.

4. Növelje a vásárlói kapcsolatokat

Az intelligens elektromos autó töltés lehetővé teheti a járművezetők számára, hogy kapcsolatba lépjenek egy vállalkozással, ha megállnak töltésre, ami azt jelenti, hogy a vállalkozások további betekintést nyerhetnek az ügyfelekbe, és akár ajánlatokat és ajánlatokat is közölhetnek – növelve a visszatérő látogatások valószínűségét.

5. Támogassa a zöld üzleti kezdeményezést a szénlábnyom csökkentésével

Az Egyesült Királyságban eladott autók átlagos CO2-kibocsátása 2019-ben már a harmadik egymást követő évben emelkedett. A kormányzati adatok pedig azt mutatják, hogy a közlekedés az Egyesült Királyság CO2-kibocsátásának 34%-áért felelős, és ennek nagy részét a személygépkocsik teszik ki. Ha az Egyesült Királyság 2050-re el akarja érni a nettó nullás célt, nagyszabású, iparágak közötti erőfeszítésre van szükség az elektromos járművek széles körű elterjedésének ösztönzésére. Fontos, hogy szem előtt tartsuk, hogy a vállalkozások intenzíven vizsgálják, hogyan járulnak hozzá az ilyen erőfeszítésekhez.

6. Támogassa márkaértékeit és CSR-vállalásait

Ha márkája vagy CSR-politikája a fenntarthatóságra és a zöld üzleti kezdeményezésekre összpontosít, az elektromos autó-infrastruktúra hiánya valószínűleg aláássa ezeket az erőfeszítéseket, ami a márka bizalmának hiányát eredményezi.

7. Az ügyfelek és alkalmazottak vonzása és megtartása

Az elektromos autó infrastruktúra megléte az innovációhoz való proaktív hozzáállást és a modern kultúrát bizonyítja – és egyensúlyt teremthet a legjobb alkalmazottak vonzása, valamint a munkaerő megtartása terén.

8. Jönnek a változások, és megéri előretörni

Az alacsony és ultraalacsony kibocsátású zónák bevezetésével, valamint az új dízel- és benzinüzemű személygépkocsik és furgonok közelgő betiltásával egyre nagyobb a nyomás a vállalkozásokon, hogy korszerűsítsék flottájukat. Az elektromos járművek piacának növekedésével pedig a széles körű elterjedés és a munkahelyi töltőberendezések alapfelszereltségként való elvárása sincs már túl messze. A vállalkozások versenyelőnyre tehetnek szert, ha előretörnek, és jelenleg kihasználhatják a meglévő munkahelyi támogatási programokat töltőpontok telepítéséhez vagy bizonyos új elektromos járművek vásárlásához flottájuk számára.

Hogyan kezdjen hozzá a munkahelyi elektromos autó töltési megoldásokhoz?

Kezdje a célok meghatározásával és gyűjtsön be minél több információt a helyes döntés meghozatalához. Javasoljuk a https://wallbox.hu weboldalt, ahol rengeteg információt találhat az egyes típusoktól kezdve az autómárkákig.